Savanha Sun Sauvignon Blanc 2011 - Spier (Africa de Sud)

luni, 2 ianuarie 2012

Sticla achizitionata din acelasi Kaufland, unde selectia de vinuri s-a schimbat dramatic, as putea spune. Foarte multe importuri, mai ales pe filiera germana, la preturi destul de mici. Nu trebuie sa va asteptati la nume mari, dar cred ca se poate pescui ceva interesant de pe acolo.

Acest Sauvignon sud-african ofera exact ce te-ai astepta de la un vin de Lume Noua, la 20 de lei. Destul de corect, cu fruct bine copt, dar si o usoara senzatie artificiala. Nas ok, cu mult kiwi, ardei gras si senzatii ierboase. Gustativ, atacul initial este usor dulceag, fructe exotice bine coapte si ceva mar verde. Cred ca e si ceva zahar pe acolo, de aici si senzatia de artificial mai sus amintita. Aciditatea este buna si ofera o tenta crocanta la final. Bineinteles, ca la orice vin la pretul asta, structura este cea care lipseste. Ca si in cazul Riesling-ului de la Prum, mijlocul este inexistent, iar finalul este abrupt. De post-gust nu prea am ce aminti, deoarece iti trebuie multa imaginatie sa poti detecta ceva.

Baubil, neinteresant, fara defecte tehnice foarte mari, pret mic, tipic pentru Lumea Noua.

6 comentarii:

Berbecutio spunea...

Se pare ca parerea despre noile "albe" ale acestui retailer e unanima. Eu am inceput cu rosiile si mi s-au parut puuutin mai bune. Niste spanioloaice chiar m-au surprins placut.

Ciprian spunea...

Ti-am zis eu ca spaniolele s-ar putea sa fie ceva mai interesante :)

Berbecutio spunea...

Pai sa stii ca incep sa devin un fan al lor, pentru ca si pretul e imbietor :)

Ciprian spunea...

Asa e, cu toate ca directia moderna a celor mai multe nu prea ma incanta. Dar ca raport c/p stau bine

Dan spunea...

Mie imi facea cu ochiul un MontGras Sauvignon Blanc Varietal parca...Chile..suna interesant.
Plus ca mai au ceva de la Finca Flichman, Mendoza, Argentina parca...destul de bine vazuti si ei. Se intampla ceva cu Kaufland...:)

Ciprian spunea...

Mda, albele de la Montgras imi fac si mie cu ochiul. Finca Flichman e un nume mai cunoscut, dar gama din Kaufland e cea mai entry-level posibila :) Dar banuiesc ca un vin corect tot gasesti in sticla

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2010 Vinul si Pasiunea | Layout by Atomic Website Templates | Distributed by: best minimal blogger theme free blog template html codes | best vpn galaxy s2 best vpn l2tp